معرفی شهر دبی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 19 خرداد 1403
بازدید : 22
نویسنده : mozhgan

دبی، یکی از مدرن ترین شهرهای خاورمیانه و قاره آسیاست که سالانه میلیون ها میلیون توریست را از سراسر دنیا به خودش فرا می خواند. و شما نیز می توانید با خرید اینترنتی بلیط هواپیما دبی ، از آن دیدن کنید. این شهر کویری که شهرتش در آسمان خراش های مرتفع، ساختمان های لوکس و فضای شهری مدرنش خلاصه می شود، طرفداران بسیاری دارد. وسعت دبی در حدود ۴ هزار کیلومتر مربع است و جمعیتی ۳ میلیون نفری را در خودش جای داده است. در مجله گردشگری نیک روز اطلاعات جامعی برای سفر به این شهر زیبا گرد آوری شده است.

دانستنی های کاربردی

• ویزا: می خواهد

• واحد پول: درهم امارات (AED)

• زبان رسمی: عربی

• دین اکثریت مردم: اسلام

• بهترین فصل سفر: پاییز و زمستان

• سبک تفریحات: بازدید از جاذبه های مدرن، خرید، شهرگردی، تفریحات هیجانی

• سوغاتی ها: مجسمه و پیکسل برج خلیفه، شکلات شتری شکل، خرما، طلا و زیورآلات، عطر عربی و ...

بهترین هتل دبی برای اقامت: اطراف دبی مال و برج خلیفه، اطراف ساحل جمیرا، منطقه دبی مارینا، منطقه دیره و ...

راه های دسترسی به دبی

برای سفر به دبی دو راه پیش روی شماست. راحت ترین راه خرید بلیط دبی از مبدا است که در عرض دو ساعت شما را به این شهر مدرن می رساند.

اگر راحتی برای شما ملاک نیست و ترجیح می دهید مسیر متفاوتی را انتخاب کنید؛ راه دریایی پیش روی شماست. ابتدا به شهر بندر لنگه بروید و سپس با کشتی ها و لنج ها خودتان را به دبی برسانید. پیشنهاد می کنیم پیش از رسیدن به بندر لنگه، برای خرید بلیط مسیر دریایی اقدام کنید.

راه های دسترسی از فرودگاه دبی به مرکز شهر

فرودگاه بین المللی دبی در حدود ۵ کیلومتری این شهر قرار گرفته است. برای دسترسی به مرکز شهر و اقامتگاه تان در دبی می توانید از این راه ها استفاده کنید:

مترو: برای متروسواری به ترمینال ۱ یا ۳ بروید. در رو به روی این ترمینال ها به راحتی می توانید ایستگاه متروی دبی را ببینید. متروی این خط هر ۳۰ دقیقه حرکت می کند. هزینه این سواری در حدود ۳ تا ۴ درهم خواهد شد.

اتوبوس: اگر به دنبال راه سریع تری هستید، به سراغ ایستگاه های اتوبوس فرودگاه بروید. این ایستگاه ها را می توانید را می توانید مقابل ترمینال ۱، ۲ و ۳ پیدا کنید. برای جا به جایی میان ترمینال ها هم می توانید از اتوبوس های فرودگاه استفاده کنید.

تاکسی: تاکسی های فرودگاه راه راحتی برای دسترسی به اقامتگاه شما محسوب می شود. کرایه این تاکسی ها از 25 درهم شروع می شود و به ازای هر ۱ کیلومتر مسیری که طی می کنید، مبلغی برابر با ۱.۷۵ درهم به کرایه شما اضافه می شود.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله سلامتی و آدرس salamatmag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com